fbpx

Tilaaminen

Asiakkaan on ennen tilauksen tekemistä tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin ja yksityisyyssuojatietoihin. Tutustuminen vahvistetaan tilauslomakkeen yhteydessä rastittamalla ao. kohta. Tunturikalusteen verkkokaupassa ei ole minimitilaussummaa. Kaikkiin hintoihin sisältyy arvonlisävero 24 %.

Toimitus

Tuotteet toimitetaan asiakkaalle postitse hänen ilmoittamaansa osoitteeseen ja tilaukset käsitellään saapumisjärjestyksessä. Asiakkaalle lähetetään tilauksen saavuttua automaattinen tilausvahvistus. Tarkasta, että kaikki tiedot pitävät paikkansa. Mikäli jossain on puutteellisia tai korjattavia tietoja, ota yhteys Tunturikalusteeseen. Jos jostakin syystä tilausvahvistusta ei tule 24 tunnin kuluessa, ota yhteyttä joko soittamalla tai sähköpostitse, niin tutkimme, mistä se johtuu. Tilauksen toimitusaika on yleensä 3 – 5 arkipäivää myymällätuotteissa(ellei tuotekortissa mainita toisin) ja 2-3 viikkoa tilaustuotteissa. Poikkeuksia voi olla. Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Posti 6,90 €

Nouto myymälästä on ilmainen.

Jos tilaus halutaan toimitettavaksi jollakin muulla tavalla, on siitä sovittava erikseen  kanssa tuotetta tilattaessa.

Isojen huonekalujen toimitus sovitaan aina erikseen lisämaksusta. Kuljetuspalvelu lähialueilla (lisämaksusta)

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Tuotteiden palautus ja vaihtaminen

PALAUTUSEHDOT

Verkkokauppamme asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus.

Palautus on maksuton yhden kerran / tilaus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikelpoinen. Maksuton palautusoikeus ei koske tilaustuotteita (asiakkaan pyynnöstä erikseen tilatut perusvalikoimamme ulkopuoliset tuotteet yms.). Palautettava tuote tulee pakata hyvin, ettei se mene rikki palautuksessa.

Ilmoita palauksesta aina etukäteen asiakaspalveluumme [email protected] tai 044 – 983 4704.

Palautus tulee tehdä saman toimitustavan kautta kuin tilaus. Postin kautta toimitetut tilaukset voi palauttaa mihin tahansa Postin toimipisteeseen. Palautus tulee tehdä 14 vuorokauden sisällä lähetyksen saapumisesta.

Ilmoituksen tulee sisältää seuraavat tiedot:
Tilaajan nimi
Tilaajan osoite
Tieto palautettavasta tuotteesta/palautettavista tuotteista
Tilaajan IBAN-tilinumero

Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

Säilytä aina asiakaspalautuskuitti kunnes olet saanut maksusuorituksen takaisin. Palautuskuitista löytyvän lähetystunnuksen avulla jäljitämme tarvittaessa paketin nopeasti.

Hyväksytyn palautuksen maksusuoritus palautetaan joko Paytrailin kautta tai suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Palautamme maksusuorituksen viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen ja hyväksytyn palautuksen saatuamme.

HUOM! Paketin noutamatta jättäminen ei ole palautus. Palautuksesta on ilmoitettava kirjallisesti joko sähköpostilla tai tilausvahvistuksen mukana tulevalla palautuslomakkeella.

Tuotteen vaihtaminen
Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, tulee tehdä uusi tilaus. Vaihdettava tuote palautetaan normaalisti ylläolevan ohjeen mukaan. Uudesta tilauksesta veloitamme aina toimituskulut.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa ja vialliset tuotteet

Mikäli tuote on vioittunut tai kadonnut kuljetuksen aikana, tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalveluumme [email protected] tai 044 – 983 4704. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Korvaamme virheellisen tuotteen mahdollisuuksien mukaan uudella virheettömällä tuotteella, vaihdamme sen toiseen tuotteeseen tai halutessasi palautamme ostoksen hinnan. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi ilmoitus postin toimipisteeseen noudettaessa pakettia tai kotiinkuljetusta vastaanotettaessa. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).